zondag, april 01, 2007

I've been punked...

Het was vandaag 1 april en dan kun je natuurlijk iets verwachten. Deze had ik echter niet aan zien komen. Ik kreeg vandaag een SMS-je van een Belgische zakenpartner. Zijn Socratos applicatie toonde de melding 'fatal error, your application will be deinstalled'. Ik natuurlijk gelijk met René gebeld, de huidige productmanager, maar hij was niet de dader.

Blijkbaar heeft Wim, een ex-collega die tot begin dit jaar productmanager van Socratos was, een grap ingeprogrammeerd die alleen op 1 april wordt getoond. Een aantal klanten kon er niet om lachen en ik wist van niets. Ik had al het gevoel dat er iets niet klopte en kon er achteraf wel om lachen. Nooit geweten dat Wim 1 april humor had. Inmiddels is alles weer normaal en hoeven de klanten niet meer bang te zijn voor verrassingen. En Wim, die kan maar beter goed opletten op 1 april 2008 ;-)

Geen opmerkingen: