maandag, maart 17, 2008

Henri van der Aat nieuwe directeur Ajax

Henri van der AatIk lees zojuist in de Financiƫle Telegraaf dat Henri van der Aat de nieuwe (interim) directeur van Ajax wordt. Van der Aat, van der Aat. Waar ken ik die ook al weer van? Oh ja, hij heeft ook een tijdje bij de Rabo wielerploeg gezeten en heeft een bedrijf in de sportmarketing.

Ik zag hem een tijdje geleden presenteren op het Media Werkgroep congres. Het is niet mijn stijl om iemand te bekritiseren die ik niet goed ken, maar ik vond hem erg arrogant overkomen tijdens die performance. En het is het zoveelste poppetje dat voetbal waarschijnlijk gewoon als een bedrijf ziet. En die beide zaken is nu precies wat Ajax NIET nodig heeft om weer aan de top te komen.

Ik hoop natuurlijk dat ik me sterk vergis en wens Henri het allerbeste toe in zijn nieuwe functie. Het maakt mij geen donder uit wat de resultaten van Ajax zijn. Als er maar gescoord wordt!

Geen opmerkingen: