zondag, maart 25, 2007

En na ruim vier jaar ben ik terug...

Ik zie dat het ruim vier jaar geleden is dat ik een Blogger account opende. Toen om wat te experimenteren voor een persoonlijke weblog. Het is er nooit van gekomen, maar Google hield mijn Blogger account open. Dat is maar goed ook want vandaag had ik in één keer de behoefte om ook wat meer persoonlijke dingen te gaan bloggen. Ik blog nu al weer een tijdje op de Multiscope weblog, maar daar kun je eigenlijk geen persoonlijke dingen kwijt. Die zijn hier beter op hun plaats. Vandaar.

Wat ik precies ga doen weet ik niet. In ieder geval een nieuw design kiezen. Nu hangt er nog een standaard design in van Blogger. Ook niet slecht, maar het kan beter. Blogger zorgt er in ieder geval voor dat ik binnen een uurtje dit weblog kon starten en configureren. Daar hou ik als usability freak wel van. Het moet namelijk gewoon werken!

Geen opmerkingen: